30 Mayıs 2013 Perşembe

Türk Mourinho...MRA

Türk Mourinho” benzetmesi sizi rahatsız ediyor mu?
Evet ediyor. Belki oyun mantalitem ona benziyor ama o kendi başına bir tarz yaratmış. Onun yolundan gitsem saygısızlık olur. Bense kendi felsefemle bir apolet almaya çalışıyorum. Bana da “Türk futbolunun Musti’si” desinler! “İşte bu da bizim Musti” deseler yeter.
En belirgin kişilik özelliklerinizi nasıl tarif edersiniz? 
Teslim olmayan, yere düşen ama her defasında ayağa kalkmasını bilen, tutunabilen, tutunmaya çalışabilen, son nefesine kadar çabalamaya çalışan… Çok zeki bir adam değilim ama çok çalışkan olduğumu düşünüyorum.
Süper Lig’de çalışmak var mı hedefler arasında?
Kesinlikle denemek istiyorum ama Tanrının benim için yazdığı kaderi bilmiyorum. Süper Lig’de bir takımı çalıştırırsam orada çok başarılı olacağımı düşünüyorum. Hatta şunu söyleyeyim; o takım kim olursa olsun arkamda kayda değer bir başarı bırakabilirim. Bir gün Akhisar veya Ordu gibi bir takımla bile Türkiye Kupası veya Şampiyonlar Ligi’nde çok iyi bir başarı elde edebileceğime inanıyorum. Karıncaya sormuşlar, “Nereye gidiyorsun?” diye; “Kabe’ye” diye cevap vermiş. “Ölürsün” demişler, o da “Ölürsem uğrunda ölürüm” demiş. Eğer durursanız düşersiniz. Bir insanın idealı yoksa çöpten farksızdır bence.
Hedef demişken, bir gün gazetelerde “Mustafa hoca Fransa’ya dil eğitimine gitti” şeklinde haber görürseniz şaşırmayın. Hindistan’a da mutlaka gitmek istiyorum.

Hiç yorum yok: