16 Aralık 2009 Çarşamba

Johan Cruyff'tan Rijkaard'a Oradan da Hıncal Uluç'a

''Açıkçası Galatasaray’la anlaştığında beni şaşırtmıştı.Yanlış anlamayın, Türkiye’ye para için gittiğine inanmıyorum. Emin olun Frank, banka hesabını Milan’da forma giyerken iyice kabarttı! Galatasaray seçimini başka bir şeyler kanıtlamak için yapmıştır…

Frank, çok iyi bir teknik adam olduğunu zaten Barcelona’da kanıtladı. İyi de bir insan. Çok şey biliyor. En sevdiğim özelliği, kazanmak ona yetmiyor. Kazanmaktan daha fazlasını istiyor. Bence Galatasaraylılar onunla gurur duymalı.”

Bu da Hıncal Uluç yorumu...

"Rijkaard futbolu bilmiyor, antrenörlüğü bilmiyor, insan psikolojisinden anlamıyor. Ben Çalışma Bakanı olsam çalışma iznini iptal ederdim"

8 yorum:

Mesut Tok dedi ki...

Herzamanki hıncal işte...

osmancanpolatblog.com dedi ki...

"Rijkaard futbolu bilmiyor, antrenörlüğü bilmiyor, insan psikolojisinden anlamıyor. Ben Çalışma Bakanı olsam çalışma iznini iptal ederdim"

hincal nasil yazmis ya daha yeni gordum asil hincali sinir disi yapmak lazim su yorumu bakya

Ali Ece dedi ki...

Toshack geldiaklıma:
Yer Norveç havalimanı: "Do you know Ali Şen?"
"No"
"Do you know me?"
"But of course sir"
Sahi Rijkaard'ı dünyada tanımayan var mı?
Sırf ondan konuşulsun diye böyle diyor Hıncal Uluç! Ama yine de Norveç'te onu kimse tanımıyor...
Rijkaard sussa da Namibya'da bile herkes onu tanıyor...

CaRtMaNtR dedi ki...

Hıncal uzanamadığı teknik direktöre korkak dermiş :)

Adsız dedi ki...

Cruyfftan rijkaarda oradan hincala. sonra herkes hincala...

cartmantr iyi ozetlemis morugun ruh halini...

yabanci yorumcu getirilsin turk gazetelerine... ceviri yapmak is degil artik nasil olsa...

Unknown dedi ki...

ben çalışma bakanı olsam hıncalı emekli ederdim

ben aileden sorumlu bakan olsam hıncalı evlendirirdim ki sanıyorum basına vurmus gibi yazması bu yüzden

ben saglık bakanı olsam hıncalı akıl hastahanesine kapatırdım

ben eşşeğin cinsel uzvu olsam hıncalın ta ...... neyse hayvanlasmanın anlamı yok.
özür dileyerek bitiriyim mi yorumu ...hadi bitireyim özür di

Unknown dedi ki...

lan bitirememişim nediye uyarmadınız yaaa!

Hakan dedi ki...

bu ay gördüğüm en güzel yazı. hıncal bey benjamin button gibi geriye gitti galiba, ilkokul çocuğu gibi yorum yapıyor, sanki çalışma bakanı bu işlere bakıyo.