12 Aralık 2009 Cumartesi

Antalyaspor:2-Galatasaray:3

Yediğimiz golleri görünce bir an Ali Taran'ın No Ofsayt filminin fragmanı zannettim...Ulan bir kere denediniz beceremediniz niye zorluyorsun değil mi? Rakip,Bursaspor,Eskişehirspor gibi sert bir takım değil ancak deplasmanda 2-0 dan maçı 2-3 e getirmek büyük iştir bence.Kazanılması şart olan maçtan 3 puan aldı bu kez Galatasaray.

Kewell, forvet oynaması ile ilgili yöneltilen soruyu, daha Leed United ve Liverpool takımlarında da birçok kez forvet oynadığını belirterek, “Forvet oynamamın tuhaf karşılanmasını anlamıyorum. Her şeyden önce futbol oynamayı seviyorum. Solda, sağda, ortada veya forvette oynamak çok da fark etmez. Bu zamanda bir futbolcu verilen yerde oynamalı''

''Brezilya'da 4 yıldır oynuyorum, Galatasaray'da 4 aydır. Belirli bir adaptasyon süreci geçiriyorum, bu farkın olması normal.''

Servet dün yine delirtti çoğu insanı.Orta sahaya topu aktarmak yerine ileriye attığı uzun toplar ya dışarıya ya da rakibe gitti.

Keita FB maçından devam eden cezasını dün tam olarak bitirdi.Cezalı ya da sakat olmadığı sürece takımın vazgeçilmezi bana kalırsa.Türkiye'de oynanan futbolun çok üzerinde bir standardı var.
Arda sezon başındaki oyununu sahaya yansıtamıyor henüz.Şut ve pasları dün yine etkisizdi.Devre arası kampı bir çok futbolcuya ilaç gibi gelecek.

Djiehoua'nın ayağında krampon değil terlik vardı sanki,ben hayatımda bu kadar komik koşan bir futbolcu görmedim.Hatta tahtabacak bile onun yanında Usain Bolt kalır !

Hiç yorum yok: