16 Ocak 2009 Cuma

Galatasaray'da Yaşlanmak

Sen Beşiktaş maçında sonra maç sonunda sahayı terk ederken bir işaret yaptın taraftarlara. Bir de çimleri gösterdin. Bu ne anlama geliyor, bizlerle paylaşabilir misin?

ARDA TURAN: Burada doğdum burada öleceğim. Tugay ağabey yapmıştı. Beni çok etkilemişti o zamanlar. Gerçektende isteğim bu benim. Burada doğdum burada yaşlanmak istiyorum. Galatasaray kulübünde eski futbolcular geliyorlar görev yapıyorlar. Benimde hayalim hep böyle bir şey. Yani bir gün Galatasaray alt yapı sorumlusu olarak belki yaşlanmak istiyorum. Böyle bir hayalim var, benim için Galatasaray çok önemli. Galatasaray hayatım, o yüzden inşallah hayatım boyunca da böyle devam eder. İsteğim bu yani, burada doğdum burada öleceğim anlamındaydı.

Son iki senede takımın sevimli,genç yeteneği pozisyonundan takımın gerçek yıldızı konumuna geçti Arda...Totti,Raul,Maldini gibi bayrak adam olmasını istiyor tüm Galatasaray taraftarı.

Hiç yorum yok: