17 Ocak 2009 Cumartesi

Büyüklük Başka Birşey !



17 Ocak 1909 - 17 Ocak 2009... Rekabetin tam 100.yılı bugün.Ezeli rakibin ile anlamın var,onsuz olmaz demiştik daha önce.Biri olmadan diğerininde anlamı olmadığını ,eksik kaldığını belirtmiştik.Karagöz ile Hacivat,Zeki ile Metin,Kuru fasulye ile pilav gibi.
Bugün tarihli iki kulübün açılış sayfaları bunlar.Aslında amacım başka bir fotograf ile bu yazıyı yazmaktı ama resmi siteler konuyu nasıl duyurmuş diye bakınca bu fotografları koymaya karar verdim.Ümit Özat'ı unutan kişilerden Galatasaray'ı hatırlamalarını beklemek hayalcilik olur.Açılış sayfasını geçtim sitede dolaşıp bugüne özgü bir satır bulamadım.Yeri gelince bu ülkede tek derbi var o da Galatasaray-Fenerbahçe.Beşiktaş,Trabzonspor maçları o seviyede özel değil diyenler bu 100.yıl özel gününü pas geçmişler.Her iki sayfaya da bakın,sonra Galatasaray sayfasına bir daha bakın, amacım laf sokmak olsa alasını yaparım.Sadece 100 yıldır rekabet eden iki büyük kulübün birbirine bakış açısı,komplekssiz yaklaşımı,rakibine verdiği değer ve duyduğu saygıya dikkat çekmek istedim.Biz üzerimize düşeni yapmış büyüklüğümüzü göstermişiz.Başarılar tarihe,kupalar müzeye gidiyor bir süre sonra.Şampiyonluklar,kupalar gelip geçer asaletin bize yeter diyenler bir kez daha haklı çıktı.
Edit: 100 Senedir kural değişmez...Önce Galatasaray yapar,ebedi dostu Fenerbahçe gördüğünü yapmaya çalışır...http://www.fenerbahce.org/
Siteyi hazırlayanlar hafta sonu geç kalkıyordur,olur böyle şeyler.

1 yorum:

İsmail Çatık dedi ki...

ben sana padişah olamazsın demedim adam olamazsın dedim diye bi söz vardı babasının oğluna söylediği... iyide söylemiş!