20 Ocak 2011 Perşembe

UEFA Yılın Takımı Anketi...

UEFA nın resmi internet sitesinde her yıl yapılan yılın takımı ve teknik adamı anketi sonuçlandı...Mevcut takım bu şekilde...Ben de ankete katılmış ve şöyle bir takım yapmıştım.
Teknik adam dahil 12 de 10 aynı kişileri seçmişim.Casillas ve Villa'nın 2010 yılı takımına girecek kadar müthiş bir yıl geçirdiğini düşünmüyorum açıkcası.Şampiyonlar ligi şampiyonu olmuş İnter'in kalecisi Cesar ve golcüsü Milito'nun daha fazla hak ettiğini söyleyebilirim.
Nasıl ki Altın Top ödülünde adaylar Messi-Xavi-İniesta iken Messi'nin seçilmesini abartılı bulmuşsam bunu da öyle buluyorum.Evet Messi dünyadaki şu an en iyi oyuncu ama eğer 2010 yılının en iyi oyuncusunu seçiyorsanız (2010 yılı Dünya Kupasının oynandığı bir yıl üstelik) İspanya ile Dünya kupasını kaldıran Xavi ya da İniesta'yı seçmeniz gerekir bence.Benim oyum ne mi olurdu? Aslında her ikisi de Barcelona ve İspanya milli takımına aynı derecede katkı yaptığı için ben olsam final maçında golü atan ve kupayı tarihinde ilk kez İspanya'ya getiren A.İniesta'yı seçerdim.

Hiç yorum yok: