4 Ocak 2011 Salı

Şaka Değil Gerçek...

Misimovic'e disiplinsiz diyen Hagi, Kazım'ı nasıl adam edecek? Bu kadar saçma transfer hayatımda görmedim...Serdar Özkan'dan başarılı olur diyen arkadaşlarıma söylüyorum umrumda değil...İsterse ilk maçta 5 gol atsın fikrim değişmeyecek...Onun hakkında ne düşündüğümü bir sene önce yazmıştım zaten.

İlk günden beri halı saha topçusu benim için....Düşümcem değişmedi.(Şimdi olumlu tek satır yazsam içimizdeki tangocular'' kör öldü badem gözlü oldu'' değil mi derler...)Yere sağlam basan,gününde oldu mu maçın skorunu değiştirecek yetenek ama büyük takım topçusu değil.İstikrarsız, sezonda,5 maçı çevirecek diye 30 maç oynatılacak adam değil benim gözümde.Sabri adam olacak deseler inanmazdım ancak o bile adam oldu ama bu Kazım adam olmaz diye düşünüp sonunda biletini kestiler.Hem de tek gidiş,geri dönüşü olmayacak şekilde.Fransa'ya 4 milyon euro bonservis opsiyonu ile kiralandı.Yarım sezon kendini gösterir,o paraya satılırsa kardır.Orada tutunamaz sezon sonu geri gelirse,Kezman gibi 2 leğen,20 mandala verilir bonservisi gider.Fenerbahçe defteri kapanmıştır artık onun için.''
21 Ocak 2010

Gideceğinden emindim ama bu kulübün Galatasaray olacağını tahmin etmezdim...Adnan Sezgin sayesinde o da oldu...Sezgin utanmasa kale için bonservisi yok diye Turgay Şeren'e bile teklif yapar ama yaşına hürmet ediyor galiba...

1 yorum:

efe dedi ki...

‎"Ben sporcunun gereksiz, ahlaksız ve bonservisi elinde olanını severim..." Adnan Sezgin.


adam olsa adam olcak futbolcu bence, ama...