23 Ocak 2011 Pazar

HK # 10 Bir Golün Fotoromanı...

Dk. 118 uzatmaların son anları...Herkes maç penaltılara kalacak diye düşünürken,Oz Büyücüsü sahneye çıktı ve sihrini gerçekleştirdi.

Kim diye sormaya gerek var mı?

Kaleciden ''Şimdi sıçtık,maçta gitti,tur da'' bakışı...


Gollere Galatasaray'da devam etmen dileğiyle...

Irak'ı 1-0 yenen Avustralya,yarı finalde Özbekistan ile eşleşti.

Kaptan Lucas Neill,''Kalkın ulan üstünden,Hagi onu bana emanet etti'' der gibi.


Bu gol sevincine çıkan sarı kartı kimse bana anlatamaz.Hadi FIFA kulüpler düzeyinde endüstriyel futbol adı altında reklam verenlere gebe...(Forma reklamı,gol sevincinde forma çıkarılınca görünmüyor diye alınan komik karar çünkü) Milli maçlarda niye uygulanıyor ki? Rakibi ya da tribünleri tahrik edip,ortamı germediği sürece buna çıkan kartlar çok saçma.
Asil adam Harry Kewell,gol sevinci sonrası büyük hayal kırıklığı yaşayan rakip oyuncuyu centilmence yerden kaldırıyor.
Bu arada diğer yarı finalistler Japonya ve Güney Kore.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hakem golü atan oyuncunun numarasını yazacağı için, oyuncunun keyfini beklemesin diye yapılmış diye bir karar diye de duymuştum ben bu sarı kart olayını. Ama tabi hakem golü izlemiyor mu ki "numarası kaç la acaba bunun" desin. Onu da bilmiyorum...