14 Kasım 2010 Pazar

Musa'ya Sıra Gelmeyecek mi?

Musa Çağıran...Sezon başında Galatasaray'ın Altay'dan yaptığı transfer.Almanya'da oynanan Fenerbahçe maçında izlemiş,fizik olarak iyi bulmuş ama futbolunu çok etkileyici görmemiştim o gün.Ancak Ne Rijkaard ne de Hagi ona şans vermiyor nedense.Cana,Misimovic,Elano'nun bile tartışıldığı orta sahada sürekli forma şansı bulması beklemiyorum ama Mustafa ve Barış sürekli oynarken arada onu da sahada görmek isterim açıkcası.Geçen sene 1. ligin en iyi genç oyuncusu seçilmiş bir futbolcunun en azından 2-3 maç forma giymeyi hak etmiş olması gerekiyor bence.
Hani takım lider olur,sakatlık sıkıntısı olmaz herşey dört dörtlüktür anlarım bu kadar fırtınanın koptuğu,Mustafa Sarp ve Barış'ın çoğu maçta ben bu takımın oyuncusu olacak kapasitede değilim diye bas bas bağırdığı ortamda resmen kenara itilmesi çok doğru bir karar değil bana kalırsa.Şans verildiğinde kötü oynayabilir mi? Elbette...Ama en kötü Mustafa kadar oynar yahu,daha ne yapacak.

5 yorum:

robinho32 dedi ki...

vallaha bende aynısını diyorum ama ...

Metehan dedi ki...

fotoğraf biraz komik olmuş gibi :)

FIRAT dedi ki...

@ Metehan

Haklısın ama ne yapabilirim? :)
Adamın forma yüzü görüp sahaya çıktığı yok ki...Ancak resmi sitedeki vesikalık fotoğrafını buldum yazıdan önce.

ultraslanhaber dedi ki...

Oynatılmadan gitmeli.

onur dedi ki...

Böyle durumlarda genç futbolcuyu oynatmak da başka bir derttir büyük takımlarda. Aydın gibi bir parlayıp kıçı kalkıp 5 sezon inmeyebilir ya da kötü bir yenilgi alınırsa ilahlara yem olabilir. Her ikisinden de kurtarmak gerçekten sağlam karakter, ortalamanın üstü yetenek ve zeka gerektirir. Bunlar yoksa hiç çıkmasın sahaya daha hayırlı olur kendisi için, en azından gelecek sezon kadroda kalma şansını yükseltir...