31 Temmuz 2010 Cumartesi

Merak Ettiklerim...

*Tüm sezon boyunca sakatlık yaşamadığı sürece Arda,Kewell,Neill ve Baros dışında takıma kim ne kadar katkı yapacak acaba?
*Yeni transfer Lorik Cana 3 kilo fazlası var diye nasıl hazır olmaz anlamıyorum.Geçtiğimiz 4-5 sezon oynadığı takımlarda 30-35 maçın altına düşmemiş ve ciddi sakatlık yaşamamış olan Cana transfer olduğu yeni takımında hazırlık kampına da katılıp sezonun resmi ilk maçında niye yedek oturur anlamak zor.
*İki farklı orta saha oyuncusunun yanına ayrı ayrı Ayhan,Mustafa ya da Barış konulabilir.Ancak aynı anda ilk 11 e yan yana nasıl yazılır anlamıyorum.Yemekte,sinemada,uçakta bile yan yana gelmemiştir bu üçlü bence bugüne kadar ama sezonun ilk maçında sahadaydı.Artık cidden Rijkaard'ın yönetime tavır olsun diye yaptığını düşünmeye başladım.
*Bakın yenilen 2. golü Ufuk hele Emirhan yese hiç kızmam ancak Aykut topu içeri alınca deliriyorum.Çünkü bu tip golleri 2004 yılında da yiyordu.İnsan kendini altı senede hiç geliştiremiyorsa yol vereceksin.Kornerden gelen topa ya çıkıp vurursun ya da çizgide beklersin...İki arada bir derede kalırsan biri kafa ile dokunur atar golü.İki sene önce S.Bükreş maçında yediği gollerle CL gidemememize neden olmuştu belki bu yediği golde turdan edecek.Artık yeter,Aykut net olarak Galatasaray'da oynayacak kaleci değil.
*Aykut,Gökhan Zan,Servet,Ayhan,Aydın,Serkan Kurtuluş'un takımda kalmış olması bence hata...
*Elano konusunun bu kadar süre belirsizliğini koruması transfer ve takımı olumsuz etkiliyor.Yönetimin Ağustos'a kadar bu konuyu çözememesini anlamıyorum...
*Ben açıkcası yabancı stopere bütçe ayrılmadığı için Servet ve Gökhan'ın tercih edilmeyip Neill'in yanına Hakan Balta ve sol beke de Çağlar geçer diye düşünüyordum.
*Ufuk her şartta ilk tercih olmayacaksa kaleci sorunu kesin olarak var.
*Orta sahaya transfer yapıldıktan sonra forvet alınacak mı emin değilim ama yeni gelecek orta saha oyuncusu,Cana,Kewell,Pino,Arda ve Baros'un performansı bu seneki başarımızı olumlu ya da olumsuz direkt etkileyecek.
*2-2 mi oldu? geyiği bitmez.Bitmesin zaten ben çok keyif alıyorum.Ama bu işler sırayla.Bir gün önce FB-YB maçı 2-2 mi oldu diye geyik yaparken,2-0 önde olunan maç son 10 dk. da 2-2 oldu.
Fenerbahçeli arkadaşlarımın çoğu benden daha insaflı,telefon açıp dalga geçmediler kendilerini tebrik ediyorum !

Hiç yorum yok: