7 Temmuz 2010 Çarşamba

1990 Dünya Kupası ve Maradona...

86 Dünya kupasını hayal meyal hatırlıyorum...Bilinçli olarak izlediğim ilk Dünya kupası 1990 İtalya idi.Bu dergiyi aldığımı ve hala sakladığımı söyleyebilirim.Aylık aldığım futbol dergileri dışında Avrupa şampiyonası ya da Dünya kupası öncesi dergi ve gazetelerin verdiği bu tip ekleri 1990 yılından beri saklıyorum sizin anlayacağınız.Maradona o kupada takımını finale taşımış ama Almanlara yenilip ağlamıştı kupa töreninde, dün gibi hatırlıyorum.

3 yorum:

arnawut dedi ki...

aaaa:) bizde de var ya bundan:)

her boku bilen adam dedi ki...

hocam büyüksün.

daha iki gün önce bu kitaptan bahsetmiş bulamamıştım :

http://herbokubilenadam.blogspot.com/2010/07/sitiv-cabs-kim.html

L dedi ki...

yaşım itibariyle bu kupayı izleyemedim ama, bu dergiden bizde de vardı. kaç kez dönüp dönüp okudum bilmiyorum. 2. cildi de yeşil renkti sanırım. acep şimdi nerdeler.