6 Nisan 2009 Pazartesi

Sadri Başkan Sıkıntılı

Sadri Şener'in açıklamalarını basından takip ediyorum genelde...Tam bir Karadenizli.Dürüst,lafı dolaştırmadan direkt söyleyen ve esprili.Bakın dünkü maç sonrası açıklamaları;
''Niye bu kadar puan kaybettik. İstanbul Büyükşehir Belediyespor, yeneceğimiz bir takım. Niye yenemedik? Şansızlık, top bizi sevmedi, çizgiyi geçmedi cevaplarını sevmiyorum. Benim elimde çok oyuncu var. Dar kadro olduğunu hiç kabul etmem. Geniş bir kadrom var veya ben bunları alırken hep yanlış aldım. Onu da diyebilirler. Bunları herhalde hoca bizlere anlatacak. Futbolculara da şunu söyleyeceğim, dün oynadıkları oyun için bu kadar antrenman yapmaya, kamp yapmaya gerek yok. Dün oynadıkları oyun için 15 gün ara vardı, 15 gün hepsi evinde yatsa, dün gelip sahaya çıksa, bu 11 bunu oynar zaten. Niye antrenman yaptınız diye soracağım onlara. Gerek var mı, böyle oynamak için. Onlar da herhalde bir şey derler. Kocaman adamlar hepsi. Evlenmiş, evlilik çağında, çoluk çocuk sahibi adamlar. Onlar da 'başkanım sizden memnun değiliz' diyebilirler. Yönetimden, sizden memnun değiliz diyebilirler. Bu da olabilir. Bu sohbet, onlar diyecek, biz bir şey diyeceğiz. Bir şey bulacağız. Görevimiz bu. Üzülüyoruz, en çok ben üzülüyorum. Ama bu işte baş olmak zordur, tekrar bu işi toparlayacağız''

Bir ay öncesine kadar camianın kenetlemesi oyuncuların ve taraftarın tüm maçlara sonuna kadar asılması ile en büyük favorimdi şampiyonluk yolunda Trabzonspor...Üst üste kaybadilen puanlarla şampiyonluk havasından uzaklaştılar şu aşamada.

Hiç yorum yok: