30 Nisan 2009 Perşembe

Foto Montaj Gazeteciliği

Hernan Crespo'nun Chelsea'de oynadığı dönem.Bir taraftara imza vermiş.Fotospor'un manşetine olayın yansıması farklı olmuş.Acar muhabir Mutluhan Suner,Fenerbahçe forması imzalatıyor gibi bir mizahsen yaratmışlar masa başında bilgisayarla.İşte yıllardır anlatmaya çalıştığımız kepazeliğin açıklaması.Bu kadar aleni yalan haber yapıp bunu satmak ve bu parayı hak ettiğini düşünmek nasıl bir ruh hali merak ediyorum.Bir yalanı kırk kez söyleyip önce kendileri inanıyor galiba.Zaten R.Carlos Fenerbahçe'de,Ha gayret Crespo ve Sol Campbell'da gelirse ilk biz yazmıştık derler mi acaba? :)

2 yorum:

eurostadiums dedi ki...

rezalet be usta.bu gazeteyi alan okuyan varmı?
bazen kahvede görüyorum da...ilk sayfaya bakıp,fırlatıyorum...

mamo chello dedi ki...

yok mudur bi denetleyen,"la oğlum ne iş" diyen,"bunu uydurdun da nerenden uydurdun" diyen...gördüm usta,yalan,dolan,asparagas..gördüm..ama böylesini..yok..vallaha yok!!!