26 Nisan 2009 Pazar

Rıdvan'dan İnciler...

Ben Fenerbahçe'ye 25 yaşında zor attım kendimi. Bu oyuncuların oynadığını ben unutmuştum. Bu futbolcuları götür Bank Asya'da bir takımın formasını giydir, herhangi biri için şu adamı alayım demezsin. Kötü şut atabilirsin, kötü orta yapabilirsin, kötü gol yiyebilirsin ama koşmamazlık yapamazsın. Bu formanın hakkını vereceksin. Ankaragücü çok da zorlanmadan Fenerbahçe'yi yeniyor. Berabere bitse üzülecekler. Acı olan da bu. Koskoca Fenerbahçe ikinci yarıda 16 puan mı alır? Sivasspor ile arasındaki puan farkı 12. Guiza'nın maliyetinin yarısıyla Sivasspor'u kurdular. Fenerbahçe'de forma artık ucuzlamış. Sadece Fenerium'da var, onu da taraftar alıyor zaten. Maddi külfeti ne olursa olsun takımda büyük bir revizyona ihtiyaç var. Ben sene başında "Bu takım ligi 5. bitirir" derken, taraftarlar bana kızıyordu.
Sorun şu; bir şans yakaladı Fenerbahçe önünde sadece kupa maçı var. Artık önümüzdeki yılı planlayacaksın. Menajer Figer'e kulübe kurulup "Güney Amerika'da şu futbolcu var" dedirtmeyeceksin, gidip izleyeceksin. Gökhan Emreciksin'i alıyorsun aynı kanatta Deivid, Kazım ve orada oynatabileceğin Gökhan Gönül gibi oyuncuların var. Servet Çetin gibi bir adamın vardı, Sivasspor Başkanı Mecnun Odyakmaz Fenerbahçeli diye Sivasspor'a veriyorsun. O da Galatasaray'a satıyor, şampiyonluğu da Galatasaray'a veriyorsun böylece. Satarken bir madde koy, "Başka kulübe giderse Fenerbahçe'ye 5 milyon dolar öder" diye. Bunlar hep transferde yapılan hatalar.

Hiç yorum yok: