17 Kasım 2008 Pazartesi

Gol Olur !


Türkiye'nin sözü en dinlenen yorumcusu, tartışmasız Rıdvan Dilmen...Fenerbahçe yenildiğinde siniri yorumlarına biraz yansıyor kuşkusuz ama diğerleri gibi abartmıyor.Onunla ilgili takıldığım bir konu var daha önce de eleştirmiştim.Türkiye ligi ve NTV'nin yayınladığı İspanya ligi haricinde dünya futbolunu takip etmiyor gibi bir havası var.Takip etmek zorunda mı değil elbette ama sorulan bir soruya cevap verirken bu işten eve ekmek götürüyorsanız daha bir çaba göstermeniz gerekiyor gibi...
Galatasaray,Milan Baros'u transfer ettiğinde Güntekin Onay bu transfer ile ilgili yorumunu sormuştu:''Tanımıyorum'' dedi.Bu yorumu Turgay Şeren yapsa su kaldırır ama Rıdvan Dilmen yapınca biraz ayıp oluyor.
Aragones'in bugüne kadar çalıştırdığı takımları sırası ile kimse bilmez normal olarak...Ancak şu anda Koller sonrası Çek Milli takımının en çok gol atan oyuncusunu,2005 yılında İstanbul'da Milan ile final oynayıp CL kupasını kaldıran Liverpool'un golcüsünü ve en önemlisi 2004 yılı Avrupa Şampiyonası gol kralını tanımıyor ise Rıdvan Dilmen,ben ondan işine biraz daha özen göstermesini beklerim bir futbolsever olarak...

4 yorum:

hakang dedi ki...

Fırat yine ön yargılısın. Rıdvan'ın demek istediği son yılında fazla süre alamadığı oldu. Milli takımda da yedek kalmasa sanırım daha fazla yorum gelirdi Rıdvan'dan. Ancak asıl sorulan geçmişinde neler yaptığı değildi. Elbette hepimizin yakından tanıdığı süper bir yıldız. Guizaya o kadar para verilse de ondan çok daha fazla tanıyoruz Baros'u. Tabiki biz tanıyorsak Rıdvan'ın tanımamasını beklemek biraz komik geldi bana. Ya sana.
Son yıllardaki performansıydı sorulan soru. Sende eğer bunu biliyorsan yazda öğrenelim. Eğer vikipediden bakarsan 2008 de lyonda 7 porsmount ta kiralık 0 gol son avrupa şampiyonasında ise hepimiz gördük ki pardon göremedik çünkü yedek kaldı. Bizim maçta ta yedekte sarı kart görmüştü. Ama geçmişine bakarsan başarılarla dolu bir kariyer. İşallahlah sizde de eski günlerine geri döner. Onu izlemek bir futbolsever olarak zevk verir bana. Son FB maçında canlı izledik. Aşırı etkisizdi. Adeta hayalet gibiydi sağ kanatta.

FIRAT dedi ki...

Ne Rıdvan ne de bir başkasına karşı ön yargım yok aksine severim Rıdvan'ı...Ama dediğin gibi olmadığını net hatırlıyorum.Sorulan son yıllardaki performansı değil,transferi nasıl yorumladığı idi.Son yıllarda ne yaptı bilmiyorum deseydi sorun yoktu zaten...Tanımıyorum dedi,bence asıl ön yargı budur.

hakang dedi ki...

Ben Bergamada sade bir futbolsever olucam. Barosu tanıcam. Neler yaptığını hangi takımda oynadığını bilicem. Kaldırdığı kupaları bilicem. Rıdvan tanımıcak. Bir neden olabilir Alzheimer.

armAsıgı dedi ki...

Rıdvan'ın Avrupa Liglerini takip etmediğini herkes biliyor...