16 Ekim 2013 Çarşamba

Sneijder Aslan mı Yoksa Yavrusu mu?

W.Sneijder transferi geçen sene devre arası büyük olay olmuştu...28 yaşında Türkiye'ye gelmesi ve kariyerinde hepsi 10 numara olarak Ajax-Real Madrid ve İnter olması müthişti.Açıkcası uzun süre İnter'de oynamaması ve idman eksikliği nedeniyle bir Drogba etkisi yaratamadı saha içinde.Ancak isim bu kadar büyük olunca beklenti de o kadar büyük oluyordu tabii ki.Bu sezon başı iyi bir kamp dönemi geçirince ben bile bu yılın en büyük transferi Sneijder demeye başlamıştım.
Sezona kötü başlayan Galatasaray'da en çok eleştirilen futbolcuların başında geliyordu kuşkusuz.Terim'in şok ayrılığı ve Mancini'nin takımın başına geçmesi ile herkes beyaz bir sayfa açtı kendine.
Dün gece Hollanda maçı ile Türkiye'nin karşısına çıktı 10 numaralı forması ile bana bu yazıyı yazma ihtiyacı hissettirdi.
İyi bir 4-3-3 te fark yarattığını gördük açıkcası.Bir düzen içinde ne kadar yararlı bir orta saha futbolcusu olduğunu gösterdi bizlere.O takımda pasları Robben ve Van Persie'ye atarken Galatasaray'da pasları topu istop edemeyen Burak ve Umut'a attığı unutulmamalı bu arada.Milli takımda sağ ve sol bekler kanat oyuncusu gibi hücuma katılınca pas opsiyonu artıyor tabii ki burada topu atacak adam bulamıyor çoğu zaman.
Ben Mancini dönemi devre arası olacak sol bek transferi ile takımın ve onun performansının artacağını düşünüyorum.

Hiç yorum yok: