10 Şubat 2013 Pazar

Didier Drogba Galatasaray'da...

Öncelikle şunu söyleyim,beni tanıyanlar bilir şu dünya üzerinde Galatasaray forması ile görmek isteyeceğin futbolcu kim deseler Drogba derdim.Müthiş bir keyif bu yüzden benim için.Marsilya döneminden beri takip ettiğim,Chelsea ile kariyer zirvesi yapan adam Çin'e transfer olunca bu iş artık olmaz demiştim.Hayatta olmaz demiyeceksin işte!
Transferin oluş biçimini Fatih Terim'in görüşü ile yorumlayım.Herkes gibi bende Burak-Umut-Elmander varken yabancı forvet değil Ujfalusi'nin eksikliği nedeniyle stoper ve belki sol bek transferi bekliyordum.Türkiye'de maalesef futbolcu yetişmediğinden olana da kulüpleri 7-10 milyon Euro bonservis istediğinden yine yabancı futbolcu bakılıyordu tabii ki...Sonra sürpriz bir şekilde gündeme Drogba geldi.Konu Terim'e söylenince herhangi bir futbolcu değil Drogba olduğundan ''Ben gerekirse stoper ve sol bek sorununu sezon sonuna kadar idare ederim yeter ki Drogba gelsin''demiş doğal olarak.
Bir kere şunda anlaşalım.Dünya üzerinde şu anda belki Barcelona ve Real Madrid dışında Drogba'ya hayır diyecek teknik adam ve kulüp yok,net...Buna Chelsea,Juventus,Milan vs. dahil...
Geçen Mayıs ayında Şampiyonlar ligi kupasını kaldırmış hem de kadroda yer almış anlamında değil maça damga vurmuş,maçın adamı seçilmiş bir futbolcudan söz ediyoruz.

Didier Drogba'yı zaten 31-32 yaşında bu ülkeye getiremezdiniz,Fiziksel yapısı,hırsı ve profesyonelliği nedeniyle büyük sakatlık yaşamaz ise 35 yaşında da Galatasaray'a hem CL hem de Türkiye liginde büyük katkı sağlar.Daha çok yazarız Drogba'yı...Şimdi sadece bu forma ile fotoğrafına bakıp keyfini süreyim.

Hiç yorum yok: