17 Şubat 2011 Perşembe

Ali Ece'den İbrahim Üzülmez Yorumu...

Ali Ece,İbrahim Üzülmez ile ilgili yazdığım yazıya, yorum yapıp duygularını açıklamış.Sizlerle paylaşmak istedim.


''Ben İbrahim Üzülmez'in orta yapabilme olasılığını sevdim. İbrahim Üzülmez'in Allahın bir kaderinden diğer kaderine inatla koşmasına, kısıtlı yeteneklerini ısrarla aşmaya çalışmasına olan hayranlığım hiç bir zaman bitmeyecek. Barcelona karşılaşmasının hatırası ömür boyu bana yeter de artar zaten. Açıkcası bu günlerde Süleyman Seba gibi bir başkanın varlığını hayatta her şeyden çok özlüyorum.

İbrahim Üzülmez'in Beşiktaş'a gelmiş geçmiş en yetenekli oyuncu olmadığı aşikar ancak Recep Çetin ve Ulvi Güveneroğlu'ndan bu yana Beşiktaş'ın en büyük emek abidesidir. Keşke bir kereliğine olsun onun bu tarihi emeğine saygı olarak kol kırılıp yen içinde kalsaydı. Sezon sonunda şık bir jübile ile emeklerinin karşılığı bu şekilde zedelenmeseydi. Bu konuda çok doluyum. Saatlerce anlatabilirim ama kelimelerin yetebileceğinden şüpheliyim. Ancak her türlü kavga, olay, terlik, takunya, yumruk bir yana hiç ama hiç kimse İbrahim Üzülmez'in Beşiktaş forması üstündeki emeğinin sıcaklığını silemez, unutturamaz...
Üzülmez biz taraftarın sahaya inmiş halidir, biz de hayatta birçok pozisyonda bir türlü iyi orta yapamıyoruz ama tıpkı Üzülmez gibi inatla ısrarla yeniden deniyoruz çünkü çoğu zaman biz taraftarların büyük kısmının emeğinden başka satacak hiçbir şeyi yok. Tıpkı Üzülmez gibi... Hayatının geri kalanında kendisine sonsuz mutluluklar, huzur ve başarılar diliyorum. ''

Hiç yorum yok: