23 Şubat 2009 Pazartesi

Kaptan Florya'ya Döndü


Tecrübesiz diyenin aklına şaşarım,Guardiola sadece Barcelona B takımını çalıştırmışken,Barcelona'nın başına getirilebiliyorsa tabii ki Bülent'te Galatasaray'ın başına getirilir.Bir fark var ancak,yönetim yönetim olsa Barcelona yönetimi gibi sezon başında Bülent Korkmaz'a bu takımı verirdi.Sözleşme süresi çok üzerinde durulmaması gereken konu.1,5 sene olmuş 4,5 sene olmuş ne fark eder?Dünyanın her yerinde teknik adam başarılı olmaz ise eninde sonuda gider, istersen 10 senelik sözleşme yap hikaye!
Ben teknik adamı ne genç diye ne de yaşlı diye eleştirmem...Aragones'i kadro yapısı ve kulüp gelenekleri ile ters diye eleştirmiş ve başarılı olamayacağını söylemiştim.Adnan Polat ve Adnan Sezgin'e ne kadar dayanır bilmiyorum ancak Bülent Korkmaz'ın başarılı olması için kendisinin ve 2-3 takviye ile takımın fazlasıyla yeterli olduğunu düşünüyorum.

2 yorum:

Juan y Fer dedi ki...

Hello,
we will if Aragones is the next, cause Fenerbahçe is in the same situation as Galatasaray
Regards,
http://saqueneutral.blogspot.com/
(a blog about sport in English and Español)

tahtabacak dedi ki...

galatasaray'ın 2. devre başında teknik direktör göndermesi pek alışıldık bi durum değil açıkçası...
şark yönetim teknikleri bize de geldi... hadi hayırlısı...