14 Ağustos 2015 Cuma

Kewell From Galatasaray

Tribün Dergi'den...

Harry Kewell Galatasaray dönemiyle ilgili de önemli bir itirafta bulundu. Leeds Unitedlı iki taraftarın 2000'de İstanbul'da bıçaklanmalarını hatırlatan Kewell, kendisinin de eski bir Leedsli olması ve sonrasında sarı-kırmızılıların formasını giymesinin, başını çok ağrıttığını ifade etti:
 
"Leeds United taraftarlarından hala bugün bile bu konuda azar işitiyorum. Bu çok üzücü çünkü Leeds bana çok yakın bir kulüptür. Formasını giydiğim en iyi kulüplerden bir tanesidir. Kariyerime başladığım kulüptür. Herşey insanın kafasında ne olduğuna göre değişir. Benim düşüncem kulüpleri bir araya getirmekti. Liverpool kariyerimden sonra futbol oynamaya devam etmek istiyordum ve benimle ilgilenen tek ekip Galatasaray'dı. Bu durumun onları yaralamasından dolayı üzgünüm. Umarım bir gün affederler. Ama muhtemelen hiç affetmeyecekler. Bu futbol... Leeds'i sevdim ama ayrıca Galatasaray'ı da sevdim"

Hiç yorum yok: