20 Mart 2012 Salı

FB-GS Derbisinden Geriye Kalanlar...

Maçı 2-1 e getirmekle takımını maça ortak eden Elmander,bu sezon her derbide gol atarak sezona devam ediyor.Play Off ta ondan beklentiler yine yüksek.
Geçen sezon Mustafa Sarp'ın yaptığı işi bu sezon Felipe Melo yapıyor...Ne demek istediğimi anlamışsınızdır.Adam kalmaya bu kadar niyetliyken üçe beşe bakmayıp bonservisini almak gerek.
Engin Baytar...Ayarsız Enerji maksimus...Ne zaman ne yapacağı belli olmuyor ancak en heyecan verici oyuncu olduğu da tartışılmaz.Topla hareketlenmesi ya da ani patlamalar ile rakibe yaptı baskı,pres müthiş.Şutu zayıf ama herkesin bir kusuru var işte...
Eboue,ligin tartışmasız en iyi sağ beki...Maçı tv den izlerken top sol kanada şıkışınca kaç kez oyunu sağa açın, verin Eboue'ye dedim hatırlamıyorum.Onu toplu ya da topsuz geçmek çok zor.Kendisinin yaptığı kanat bindirmeleri ise dosta güven,düşmana korku veriyor.
Kaç kez yazdım hatırlamıyorum.Aykut kocaman'ın her maça beden öğretmeni gibi eşortman ile çıkması nedir yahu...1 milyon tane takım elbise alacak paran olduğunu bende biliyorum ama artık görüntü kirliliği gibi geliyor bana.İnsanın kendi evleneceği gün nikahına kot pantolon,boğazlı kazakla gitmesi gibi bir şey...Biraz özen...Çok mu şey istiyorum.
Kadıköy klasiği....
Bildiğin Viking ! Muslera,Eboue,Selçuk,Ujfalusi vb...hepsi iyi transfer ama bence beklentinin en üstüne çıkan Elmander.O yüzden bir çok kişi sezonun transferi yorumu yapıyor.
Gol tam zamanında geldi...Tribünlerdeki hayal kırıklığı müthiş.Gol sevincinde yüzüğünü öpen topçu güzel adamdır.Golü yine eşine hediye etti Hakan Balta.
23 Nisan törenlerinde çocuklar daha iyisini yapasaya kadar en iyisi bu...
Geçen sezon futbolcu topluluğu iken bir senede takım oldu yine Galatasaray.Bunu sağlayan en büyük faktör,Fatih Terim...
Kadıköy boğasını sarı-kırmızı boyamışlar.Fena...
Büyük futbolcu,net...Bu gollerden daha önce de attı yine atacak.Önüne aldığı top ayağına öyle bir oturdu ki o şekilde 10 tane vursan 9 u auta gider,rakip Galatasaray olunca çatala gidiyor.
Eskiden Hagi'ye yapardı şimdi Alex'e...Sene olmuş 2012...Yaş olmuş 32,hala birilerinin pabucunu siliyor ! Bir Fırat klasiği olsun,Emre'ye sallamadan bitmesin bu fotoroman...
Tam bir Hakan Balta golüydü...Sakin ve net bir vuruş.Iceman bu adam.Ben daha panik yaptığını,kontrolünü kaybettiğini görmedim bugüne kadar.
Maçın üç fotoğraflık özeti...
Elmander ve Necati...Biri sezon başı diğeri devre arası geldi takıma.Her ikisi de beklentileri fazlasıyla karşıladı şu ana kadar.
Ah o direk yok mu direk...2-0 dan 2-3 çok keyifli olacaktı.Şanssızlık diyelim.

Hiç yorum yok: