20 Ocak 2012 Cuma

Hepinizin...Tabii ki Bir Defaya Mahsus Olarak...

Başlık ich Emre'den alıntı...Ağzına sağlık...Rezillik devam ediyor.Güntekin Onay'ın son alınan kararlar sonrası yorumu herşeyi özetlemiş.

''Otorite karar veren mercidir. Otorite kimseyle pazarlık yapmaz. Bu bütün dünyada böyledir. Ben otoritenin neden pazarlık yaptığını anlamakta güçlük çekiyorum.O yüzden açıkçası benim dünya görüşüme şu süreçte yaşananların hiçbiri uymuyor. Sayın Aydınlar geldi önce, "İddianameyi bekleyeceğiz" dedi. Sonra "Etik Kurulu raporunu bekleyeceğiz", "gizlilik kararının kalkmasını bekleyeceğiz" dedi. Ondan sonra "Kararlar lig sonunda verilecek" dedi. Akabinde "58. madde değişecek" dedi, "ardından ben bu koltuktayken değişmeyecek" dedi. Sayın Aydınlar'ın hiçbir açıklaması ne yazık ki tutarlı değil. 58. maddeyle ilgili açıklamalarına bu kapsamda değerlendirmek gerekiyor. Ben hukuk ne diyorsa, kim suçlu, deliller ne diyorsa o yönde hareket edilmesinden yanayım. Benim iki tane çocuğum var sadece sportif konularda değil genel anlamda bir hukuk ülkesinde güzel bir gelecek bekliyorum. Bu anlamda otoritenin pazarlık yapmasına anlamıyorum... Sen bir suç işliyorsun mesela, hakim senle pazarlık mı yapıyor? Biz vatandaş olarak cezamız neyse çekiyoruz! Kulüpler için de aynısı geçerli olmalı..''

Hiç yorum yok: