4 Temmuz 2011 Pazartesi

Hoşçakal Arnavut...Cana Bir şey Olmasın !


-Bu kulubü daha önce de seviyordum, bundan sonra da desteklemeye devam edeceğim. Galatasaray dünyadaki en iyi kulüplerden biri. Forma giymekten gurur duydum ama maalesef istediğimiz sonuçları alamadık. Buradan ayrılırken pişmanlık duymuyorum çünkü taraftarın beklentilerini karşıladığımı düşünüyorum.

- Böyle bir kulübe geldiğinizde insanlar sizden başarı bekliyor. Büyük bir kulüp başarılı olamazsa taraftarlar üzülür ve hayal kırıklığı da o derece fazla olur. Galatasaray'daki herkese, taraftarlara, arkadaşlarıma herkese teşükkür ediyorum. Futbol olarak hayal kırıklığı yaratsa da futbol dışında benim için eğlenceli bir deneyim oldu.

- Galatasaray taraftarını herkes çok yakından tanıyor. Bence dünyadaki en iyi taraftar gruplarından biri. Bunun bir parçası olduğum için son derece memnunum. Yüzde yüz performansımla oynamaya çalıştım. Her zaman iyi bir oyun ortaya koyamadım ama elimden geleni yaptım. Galatasaray kazanan ve savaşçı oyunculardan oluşan bir takım.

- Galatasaray’ın yeni stadına 10 üzerinden 10 veriyorum. Gelecekte Galatasaray’ın maçlarını izlemeye çalışacağım.

- Su anda tek söyleyebileceğim Terim'in Galatasaray’ın başarılı olmasını istiyorum. Terim yönetiminde Galatasaray daha da yukarıya çıkacaktır.

Hiç yorum yok: