14 Temmuz 2011 Perşembe

Fenerbahçe 2011-2012 Sezon Formaları

Başkan ve yöneticiler şike suçlaması ile hapiste olunca forma tanıtım etkinliği yapmadan sessiz sedasız görücüye çıktı yeni sezon formaları...Beğeni sırasına koydum formaları kendimce.Bu forma Arjantin milli takım forması gibi ve bence çok güzel olmuş.Fenerbahçeli olsam bu sezon alacağım tek forma bu olurdu...



Fenerbahçe demek çubuklu forma demek tabii ki...Her sezon ince detaylar dışında aynı zaten.Forması olan herkeste vardır mutlaka.


Sarı forma ,lacivert şort ile çok daha güzel olurdu.Böylesi civciv gibi olmuş,eh işte...


Bence kötü forma,sahaya çıkılacak formadan çok antreman forması gibi duruyor.Hiç beğenmedim.

1 yorum:

mamo chello dedi ki...

zaten ben adidasin hic bi sezonda ulan bu sefer hepsi birbirinden güzel olmuş dedirten forma cikarttigini görmedim..her seferinde arada bi tane tutturuyolar..bazen onu da tutturamiyolar..