19 Aralık 2010 Pazar

Sergen Yine Coşmuş...

''Şimdiki yıldız futbolcuların bana kazandırdığı üç maçı söylesene. Ben kazandırdığım 80 maç sayarım! Beşiktaş almış Quaresma’yı. Nerede abi Quaresma? Gelmiş iki b.ktan maçta iyi oynamış, Beşiktaş ligde 12 puan geride. ''

''Guti’yi yıldız oyuncu diye getirdiler. Hiç beğenmiyorum. 35 yaşındaki adamı yıldız oyuncu diye lanse edersen, işler yürümez. Hiçbir zaman Kenan İmirzalıoğlu, Erkan Petekkaya olmadı, hep yan roldeydi. Real Madrid’ de de, Zidane’ın, Ronaldo’nun yanında sırıtmadı. Guti’ye tek başına sorumluluk ver, kesin mantarlar! Onun verdiği pasları gözlerimi bağlasan atarım. ''
Sergen Yalçın...

1 yorum:

Hakan Özkan dedi ki...

:)) manyaq falan ama seviyorum ben bu herifi. Hakan gibi içimizi bayıltacağına çıksın böyle konuşsun ciğerimi yesin. Dediklerinde doğru olmayan bir şey var mı?