18 Kasım 2012 Pazar

Onu Çekmeyin Bunu Çekin...

Türk futbol tarihinin tartışmasız en kariyerli teknik adamı. Bunu tartışmaya gerek yok sanırım.Özgüveni ve karizması nedeniyle yazılı ve görsel basının ondan çekindiği ve diğer her teknik adama rahat sallarken ona pek sert yapmamaları da malum.
Mersin'de oynanan maç sonrası basın toplantısında yaşananlar ile haklı iken haksız duruma düştü bence.Bazı insanlar sinirlenince ayarı kaçıyor ve öfke kontrolü olmayınca tatsız bir durum oluşuyor.
Önce konu hakkında söylediklerine bakalım...
Mersin’de basın toplantısında bir şey oldu. Son maçta. Çok enteresan! İşin özünü atladık. Görmek istedikleri şekle çekmek için epey uğraştılar. Sahte gazeteci kimliğiyle orada olan arkadaşa ses yok. En önemli şahit basın mensubu arkadaşlardır. Ve ben de basın mensubu arkadaşlarımıza diyorum ki, ‘Beni niye çekiyorsunuz, çekmeniz gereken o.’ İşini özünü geçtiler. Öyle bir şey hissetselerdi, ‘Hocam ayıp olmuyor mu’ demezler miydi? Mersin’de yaşananları istedikleri şekle sokmaya çalıştılar. Öyle olsa, ‘evet, öyle yaptım’ da derdim.
Görüntü Youtube'ta var...Lamı cimi yok,''Beni niye çekiyorsunuz,çekmeniz gereken o '' demiyor.Aksine ''Onu çekmeyin bunu çekin diyor''
Önce şunda anlaşalım...Maçı 0-3 Galatasaray kazansa, o soru sorana bu kadar tepki göstermezdi bile...''Kötü oynayarak puan kaybettik,gergindim bir de üzerine orada olmaması gereken bir kişi olunca bu olay oldu,özür dilerim.'' dese ne kaybederdi.

Hiç yorum yok: