29 Nisan 2011 Cuma

Blog Tavsiyesi...

Futbol blogları ile tanışmam Mehmet Demirkol'un Milliyet'teki bir yazısı ile başlar...Yok,aslında Aceto Balsamico blogunu daha önce okumaya başlamıştım ancak yazan kişinin Galatasaray dergisinde çalışan Bülent Timurlenk olduğunu o yazı ile öğrenmiştim.İlk nerede nasıl okumaya başladım onu tam hatırlamıyorum.Ondan sonra iş patladı zaten...Kimi kendini çok geliştirdi,oradan yazılı ya da görsel medyaya geçti,kimi benim gibi günlük güzel bir uğraşı olarak devam ettirdi,kimi de bir hevesti geçti diye düşünüp bıraktı işin peşini...
Son zamanlarda sık takip ettiğim ve keyif aldığım bir blogu nacizane tavsiye edeyim bugün sizlere.FourFourTwo dergisindeki yazılarından tanıdığımız sonra Habertürk'te yazan Ozan Şişli'ni nevi şahsına münhasır blogu, Vursam Gol...Okunası,pişman olmayacaksınız.
www.vursamgol.com

1 yorum:

TribunselSevda dedi ki...

Güzel paylaşımlar var ancak blog sadece video ve resm paylaşmak değil bana göre.