16 Aralık 2015 Çarşamba

Zidane & Real Madrid

Yollar kesişecek o belli...Ama bakalım ne zaman.

3 yorum:

Hasan TAŞDELEN dedi ki...

Uzun yıllardır blog sayfanı takip ediyorum.yazdıklarını beğenmiyor olsam bu kadar süredir bu sayfanın hit sayısını artırmazdım.Ancak şu bir gerçek ki;Galatasaray iyiyse ve yahut önemli bir maç kazandıysa Galatasaray süper bi takım,şu futbolcu bu ligin en iyi kalecisi/defansı/orta sahası/forveti diye methiyeler düzerken,yenildiğinde ise dünya üzerinde sanki o maç hiç oynanmamış gibi davranıyorsun.Evet moral bozukluğunun verdiği bir şey olabilir hak veriyorum ama "yiğide hak verme" noktasında ülkece zaten cimrinin de cimrisiyiz."Burası şahsi bir blog beğenmezsen başka kapıya" demenizi dahi normal karşılarım.Ancak bu zamana kadar yazdıklarınız beni yanıltmıyorsa futbolun güzelliklerinin ön plana çıkmasını isteyen biri olarak görüyorum sizi.Öyleyse sizde güzelliklerin hakkını verin;rakip takım dahi olsa...

FIRAT dedi ki...

Öncelikle eleştiriniz için teşekkür ederim...Son 3-4 yıldır Twitter o kadar interaktif ve insanlar için cezbedici oldu ki (Toplum her şeyi çabuk tükettiği için belki de) blog yazmak neredeyse suya yazı yazmak gibi oldu.Etkileşim yok denecek kadar az...Galatasaray iyi durumda ise yazıyorsun değilse yazmıyorsun söyleminize kısmen katılıyorum ama dediğiniz gibi moral ve keyif bunda büyük etken...''Beğenmiyorsan başka kapıya'' elbette demem ancak bu adı üstünde blog...Günlük tutmak gibi keyfi bir uğraş...Ben reklam alan,ticari kazanç elde eden spor/haber sitesi değilim...GS kötü dönem geçirse dahi FB-BJK haberi paylaşmak ya da yazmak gibi bir misyonum yok...İyi günler dilerim.

Hasan TAŞDELEN dedi ki...

Teşekkürler,takipteyim ;)