23 Haziran 2015 Salı

5.000... Dile Kolay


Mart 2008'de başladı blog sevdası ve yolculuğumuz.7 senede çok şey değişti tabii ki. Bu süreçte 850.000 den fazla sayfa görüntülenmiş,2000 adet paylaştıklarımıza yorum bırakılmış, bende 5.000 paylaşımda bulunmuşum...5.000 dile kolay gerçekten.Kimi zaman emek harcayıp iyi yazılar yazdığımı düşünüyorum kimi zaman bir iki satır ile görsel paylaştım bazen de bir fotoğraf ile sayfalar dolusu yazı yazsam olmayacak etki yarattım kendimce.Ama hep keyif aldım burada olmaktan.Çok kişi bir heves başladı bıraktı blog konusunu.
Blogların bugün geldiği seviye sosyal medyanın interaktif gücüne yenik düştü. Bu çağda Facebook,twitter,İnstagram,Vıne vb uygulamalar o kadar kullanılır oldu ki artık neredeyse kimse blog yazmaz,blog okumaz,bloglara yorum bırakmaz oldu.
Bu iş paylaşım işi...Yazdıklarına geri bildirim alınca insan daha bir keyifle yapar doğal olarak...Özellikle Twitter hız ve cazibesi ile blog yazarlarının 140 karakter ile hızla yazıp aynı hızla geri bildirim aldığı ortam olduğu için çok öne çıktı.
Bende Twitter aktif kullanan biriyim,bu süreç kaçınılmazdı ve normal karşılıyorum..Herhangi bir konuda futbol siyaset vb. anında yazmak ve herkes tarafından görülür olmasının müthiş bir sinerjisi var kuşkusuz.
Ben kendi adıma bloğa devam edeceğim.Daha az kişi bu ortamlarda olsa da bu benim hobim ve keyif alıyorum. 100 kişi de okusa 10,000 kişi de okusa ya da paylaştığım görsele baksa aldığım keyif değişmeyecek.
Bugüne kadar okuyan,yorum yapan,paylaşan, mail atıp bırakmayın keyifle takip ediyoruz diyen herkese selam olsun.

Hiç yorum yok: