31 Ocak 2013 Perşembe

Sneijder Transferi Üzerine # 2

"Inter beni bırakmak istedi. Orada kalabilirdim; 2015'e kadar sözleşmem vardı. Ama 2014 Dünya Kupası'nda oynayabilmek için Galatasaray'a geldim. Bunu riske edemezdim. Galatasaray'dan gelen teklif heyecan vericiydi. Kulüpteki insanlarla konuştuğumda, futbol tutkuları ben cezbetti. Gerçekten büyümek istiyorlar. Ayrıca Türk futbolunun kalitesini de kontrol ettim. Oldukça kaliteli bir lig. Sanıldığı gibi rekabet sadece Galatasaray ve Fenerbahçe arasında geçmiyor...
Drogba, dünyanın en iyi santrforlarından birisi. Drogba ile birlikte oynayacak olmak benim için de büyük bir tecrübe. Onunla birlikte maçları daha kolay kazanacağız. Drogba'yı da almaları, Galatasaray'ın tutkusunu gösteriyor. Kısa zamanda Avrupa'nın en büyük takımlarından biri olmak için uğraşıyorlar ''

Hiç yorum yok: