2 Ocak 2010 Cumartesi

Genç Semih !

Fenerbahçe'yi TFF'ye şikayet eden Semih; "Sorun para değil. Futbolu oynamadan bırakmak istemiyorum. Öyle bir duruma geldim ki neredeyse jübile maçımda bile kulübede oturtacaklar."

Semih, birçok kişinin kendisini "Arda Turan yetiştiği kulüp olan Galatasaray'a bunu yapmazdı" şeklinde eleştirenlere de yanıt verdi. Kendisinin Arda'yla aynı kefeye konulmasının 'saçma' olduğunu ifade eden Semih, "Galatasaray'ın başkanı çıkıp, transferleri Arda'ya göre yapıp takımı onun üzerine kuracağını açıkladı. Ben ise sadece takımda 'kurtarıcı' rolünde oldum. Asla Fenerbahçe'de birinci adam olamadım. Üstüne bana sorulmadan sözleşmem uzatıldı. Bunların hepsi benim gururumu kırıyor. Sürekli ikinci planda kaldım, artık bunu yaşamak istemiyorum"




Sözleşmesinde +1 sene opsiyon hakkı olsa bile görüşüp haber vermeden sözleşmesinin uzatılması doğru değil bence.Bunu Alex,Kewell,Ernst'e yapamıyorsanız Semih'e de yapmamanız gerekir. Semih sorun para değil dese de Emre'nin 3,5 milyon Euro,Volkan'ın 2 milyon Euro aldığı kulüpte Semih'e 1,5 milyon Euro verirseniz orada sorun olur.

Hiç yorum yok: