13 Nisan 2009 Pazartesi

Kedi :0 - Köpek : 0

Bu maç ile ilgili uzun uzun teknik analiz yapıp, maç yazısı yazanın aklına şaşarım...Dün geceden beri maç ile ilgili hissettiklerim hayal kırıklığı...Sahada futbol yok,maç sonu kedi köpek gibi dalaşanlar vardı aklımda kalan.Samimi söylüyorum ,sonu böyle biteceğine adam gibi futbol oynansa ve 1-0 yenilsek bu kadar kızmazdım.Maç ile ilgili tek yazacağım,Fenerbahçe İstanbul'da Galatasaray'a karşı en iyi savunma yapan Anadolu takımıydı.Roberto Carlos'un Hagi'den sonra Kewell karşısında da madara olduğunu canlı izlemek gecenin tek keyfiydi benim için.
Lugano Avrupa çapında bir stoper futbolcu olarak.Ama insan olarak ruh hastası bir psikopat bence.

Sabri sadece yetenek olarak değil karakter olarakta bu takımın oyuncusu olmamalı.Nüfus cüzdanı olması ve bizim gibi insan statüsünde sayılması bizleri yaralıyor.Tribünlere futbolu ve mücadelesi ile değil çirkefliği ile yaranmaya çalışıyor.Oyundan atılmaması onun değil hakemin eşekliği.
Başkanlar,yöneticiler,teknik adamlar,futbolcular,medya herkes suçlu olayların bu aşamaya gelmesinde.Herkes acizliğini bir başkasına saldırarak kapatmak istiyor.Sahada atılmayı hak eden 4 değil en az 8 futbolcu vardı.Baros benim burada ne işim var gibi bakınıp şaşkınlıktan açılan ağzını kapatıyor.

Kasıklarını tutarak kapalı tribüne hareket yapan Volkan ,maçtan sonra demeçleri ile daha da alçalmış.Bu kulüpte oynaması o kulübün yöneticilerinin tercihi,ama Milli takım için karakteri düzgün bir adam bulmak Fatih Terim'in işi diyeceğim ama kimden neyi istiyoruz?Karaktersiz ama iyi kaleci ne yapalım diyecek olanda yoktur herhalde.Her maç saatli bomba çünkü.

Herkes bu fotoğrafı konuşup arkadaşları kavga ederken onlar izledi popülizmi yapıyor.Sokakta arkadaşın kavga ederse uzaktan izlenmez tabii ki,ama sahada başlayan bu anlamsız it dalaşına girmek istememelerini ben normal karşılıyorum.

Adnan Polat çıkmış bunlar tezgah,komplo diye demeç veriyor.25 senede yaptığı kariyeri 25 günde bitiren Bülent Korkmaz'ı takımın başına getirip olaylara müdahele edememek komplodur olsa olsa.Ümit,Sabri,Volkan,Hasan ve Bülent Korkmaz ile yolları ayırmak için 7 hafta daha beklemeye gerek yok,bu takımın başına Florya'da kapıda bekleyen güvenlik görevlisini koysan en kötü ligi 5. bitirir zaten.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

biz sabrinin galatasaraydan gönderilme ihtimalini sevdik..
ayrıca kedi köpek kavgasına atıfta bulunan bu baslıgın gizli gizli, inceden "fenerbahceye ayar verme" köylü kurnazlıgınıda sevdik.

FIRAT dedi ki...

@akrobatiksut

En azından yazılanları okuyacak kadar zeki olduğunu geçmiş yorumlarından biliyorum.Maçtaydım ve Fenerbahçe'ye ne kadar kızdıysam Galatasaray'a da o kadar kızdım...İkiside bütün herkesin keyfini kaçırdı.Sadece Fenerbahçe'ye ayar vermek istesem bunu gizli ve inceden değil direkt yaparım.Başlığı attıktan sonra bunu düşünecek biri çıkar diye düşündüm ama değiştirmedim.Ne yani kedi hakaret olmuyorda köpek mi hakaret oluyor.Takılma böyle şeylere.Galatasaray ve Fenerbahçe'ye hayvan diye hakaret etmem ama Sabri ve Lugano köpek diye hakaret edilmeyecek kadar şerefsiz...Bak sende anla diye açık açık yazdım.

Unknown dedi ki...

amacım uzatmak değil. türkce biraz garip bir dil sana "öküz herif böyle yazı mı olur" dersem kızabilirsin,ama "aslanım fırat! harika bi yazı döktürmüşsün" diye seslensem hosuna gidebilir. madem amacın gizli gizli değildi neden volkanın şampiyonluk kactıktan sonraki "it gibi aglarken" ki fotorafını koydun. pekala kasıklarını tuttugu, yada baska bi fotorafını koyabilirdin..dediğim gibi uzatmak istemiyorum .sinek ufaktır mide bulandırır.. benim bile anlayacagım şekilde acık acık yazdıgın için tesekkur ederim.

FIRAT dedi ki...

Volkan tabiatı gereği nasıl ağlaması gerekiyorsa öyle ağlamış senin deyiminle...İnsan gibi ağlamasını bekleyen yoktur sanırım.Şeytan ayrıntıda gizlidir ancak...O fotoğraf şampiyonluk kaçtığı zaman çekilmediği kolundaki şampiyonlar ligi logosundan belli.Haaa Fenerbahçe şampiyonlar liginde şampiyonluğu hedefliyordu demek istedim dersen o ayrı :)

Unknown dedi ki...

aslında olayın nekadar cirkin oldugunun farkına vardı bazı oyuncular. en basta lugano ve semih hemen özür dilediler ardından kendisinden bu hareketi bekledigim gözümün "seyr-i zevk" "arda" kamuoyuna bildirdi özürünü.. bu insanlar hatalarını anlayıp özür dilemişler ama bugun sabri sarıoglunun "ben sadece emrenin bogazını sıktım nevar bunda özür mözür dilemem lan" tadında ki o. cocukluguna diyecek okadar cok seyim varki bir insan olarak...ama burası bunun yeri değil... tebrikler sabri. ve seni bize futbolcu diye sunanlar asıl tesekkur size gelsin. fatih terim' e mesela (fatih terim icin uzun bi yazıp icimi rahatlatmak istiyorum)

sabrinin olaylar hakkındaki yorumları :(kaynak medyaspor)

'Adım çıkmış bir kere. Hemen suçlu ilan ediliyorum. Yaptığım tek şey Emre'nin boğazını sıkmaktı, o kadar...Yönetim izin versin çıkıp olanı biteni anlatayım. Özür dileyecek hiçbir şey yapmadım'...

çıkan olayların sorumlusu olarak kendisini gösterenlere ateş püskürdü. Sabri, "Bunu söyleyenler ellerini vicdanlarına koysunlar. Görüntüleri bir daha izlesinler ve öyle konuşsunlar. Benim sahada, ne anam kaldı ne de avradım. Küfür yedim, tehdit aldım ama karşılık vermedim. Yaptığım tek şey, sinirlenip Emre'nin boğazını sıkmaktı o kadar. Bunun dışında ben başka hiçbir şey yapmadım

"Bu yorumları yapanları tarafsız olmaya davet ediyorum. Emre'yle girdiğim mücadelelere bir baksınlar. Bunlar futbolun içinde olan şeyler. Emre yere düşüp reklam panosuna kafasını çarptığı pozisyonda saygımdan dolayı gidip yerden kaldırmak istedim ama o beni ittirdi. Ben de haklı olarak tepkimi verdim. Sahada bana sürekli küfür edildi. Buna karşılık vermedim. Tehdit edildim, yine sustum. Özür dileyecek bir şey yapmadım. Asıl özür dilenmesi gereken kişi benim."

"Bana daha fazla soru sormayın. Çünkü konuşmamız yasaklandı. Başkanımız izin verirse her şeyi anlatırım. F.Bahçeli futbolcuların yaptığı gibi, atıp tutmakla bu işler olmuyor. Taraftarımızı da onlar tahrik etti. Ama adım çıkmış, ne yaparsam yapayım isteyen yine istediği gibi yorumlayacak..."