2 Kasım 2008 Pazar

Dilin Kemiği Yok !

Yorumculuğa hızlı girdi demiştim,aynı hızla devam ediyor...Ben hayatımda bu kadar direkt sallayan bir adam görmedim.Erman Toroğlu ve Ahmet Çakar dahil...(Sallamaktan kastım,uydurmak değil,laf sokmak tabii ki.)Eskişehirspor-Fenerbahçe maçının sonrasında yazdıkları yorumsuz aşağıda...

Londra’ya PAF Takım’la gitsinler ...
Ben futbol hayatımda 11’e 10 bir maçın böyle oynandığını ilk kez görüyorum.. Yani 10 kişi kalan 11 gibi, 11 kişi olan 10 kişi gibi gözüküyor.. Üstelik sayı üstünlüğü F.Bahçe’de.. Karşında Eskişehir var.. Küçümsemek için söylemiyorum.. Takım halinde savunma yapıyor, iyi kontraya çıkıyorlar.. Ama o kadar.. Bütün takımın maliyeti senin 14 milyon Euro’ya aldığın Güiza kadardır en çok.. Şampiyonluğa oynayan bir takım bu kadar dağınık/isteksiz/aciz gözükebilir mi Allah aşkına? G.Saray geçen hafta burada 4-2 yenildi ama en azından daha şahsiyetliydi.. F.Bahçe uzatmalarla 67 dakika 10 kişi oynayan rakibi karşısında resmen rezil oldu.. Tekrarlıyorum: Bu sonuç bir rezalettir..Gelelim bunun sebeplerine: Öncelikle takımın teknik direktörü yok, bu artık bağırıyor.. Yönetim “Teknik direktörümüzün arkasındayız” filan diyor ya, dalga geçiyorlar herhalde.. O arkada duran yöneticilerden biri çıksın bana açıklasın lütfen: “28. dakikada rakibin kalecisi kırmızı kart görüyor, yerine 21 yaşındaki yedeği giriyor, üstelik 2-1 öne geçiyorsun.. Rakip 10 kişi kalmış, ilk hamle ne olmalı?”Aragones eksik rakibe karşı bir savunma adamını çıkarsa, hadi olmadı, en azından Semih’i forvete çekse mevzu bitecek belki de! O ne yapıyor, bacak bacak üstüne atıp oyunu seyrediyor, maç 2-2 oluyor.. ‘Dede’ 54’te Selçuk’un yerine Ali Bilgin’i alıyor.. Arkasından da İlhan’ı.. İkili ‘kurtarıcı’ diye oyuna giriyor.. Üstüne basarak söylüyorum, bunlar hangi takımı kurtarabilir ki? 2. Lig’de bile maç kurtaramazlar.. Deivid, Vederson sakatsa yanında bile tutma kardeşim! Ama kulübedelerse oyuna sok.. Olmadı, sahadaki dizilişi değiştir.. Bu Aragones’in F.Bahçe’de 1 dakika daha kalması bile günah..Geçen yılın gol kralı Semih’in haline bakın! Bu çocuk kaleye sırtı dönük top alır ve iyi pas atar diye orta sahada, kaleye 35 metre uzakta oynuyor.. 60 dakika gezdi, dolaştı, koştu, sonra Semih de ipin ucunu bıraktı.. Semih eskiden amatör ruhla, son saniyeye dek terleyen bir oyuncu tipiydi.. Aragones ona da havlu attırdı.. En kritik dakikalarda ‘Lord’ gibi oynadı.. Biraz hakkı da var, çünkü F.Bahçe’de Semih ile Alex dışında futbolcu yok ki! Hepsi 2. sınıf.. En azından koşmazlarsa 2. sınıf gözüküyorlar..Yenen gollere bakıyorum, tam Allah’lık.. Bir defans bu kadar kolay gol yer mi? Rakip atamazsa onlar tamamlıyor.. Edu, bu kendi kalene attığın kaçıncı gol böyle? Etraftan duyuyorum, “Alex 3.2 milyon Euro alırken, ben 1.5 milyon dolara oynamaktan rahatsızım” diyormuş.. Bilemiyorum, belki de bu para meselesi kafasını meşgul ediyor.. Lugano’nun da ondan farkı yok.. Gökhan’ı da koy yanlarına, lunaparkta oynasınlar.. Lupanark topçusunu andıran bir başkası da Uğur.. Abuk sabuk çalımlar atıyor ama sonuca dönük tek hareketi yok.. Yazık vallahi, F.Bahçe forması bu kadar ucuz değil..Şu Guiza Kezman’dan beter halde.. Kaleciyle karşı karşıya 2-3 gol kaçırdı ki, akıllara zarar.. Hele 6 pastan atamadığı gol, adama lisansını yırttırır.. Bu kadar pahalı santrfor topa dokunmaktan aciz.. R. Carlos’a bakıyorum, kartpostalını koysan en fazla bu kadar oynar.. Ha kartpostalın dışında bir özelliği var, çenesi.. Sürekli vıdı vıdı.. Maldonado bence futbolcu değil, saçını kestirmiş, Şanlıurfasporlu oyunculara benzemiş.. Zaten en fazla orada oynar..VE bu F.Bahçe çarşamba günü Arsenal’le oynamaya gidiyor.. Ben olsam PAF takımla çıkarım Emirates’e, en azından dünyaya rezaleti açıklamanın bir mazereti olur.. Hem pazar günü G.Saray derbisi var, veteran takımını andıran aslar biraz dinlenirler, lig için mücadele ederler.. Çünkü bu görüntü evlere şenlik.. Bu kadar koşmayan, bu kadar aciz, bu kadar teknik direktörü kötü takımın maliyetine bakıyorsun: 100 milyon Euro’dan aşağı değil.. Harcanan paraya yazık değil mi? Geçen hafta Bursa’ya karşı hırs vardı futbolcularda ama o hırs tek maçlıkmış.. Hepsi içi boşalmış diş macunu gibiydi.. Demek ki, Bursa gibi kapıyı bacayı açmazsan bu F.Bahçe’den puan almak çok da zor değil..

2 yorum:

TANGO dedi ki...

Sergen'in yapılan transferler yada oyuncu performanslarıyla ilgili alaycı eleştirilerine bir yere kadar eyvallah ama, Maldonado saçını kestirince Şanlıurfalı futbolculara benzemiş demesine çüşşş düyorum. Adama demezler mi kirli sarı dişlerin ve kepçe kulaklarınla sen neye benziyorsun Yalgın Serçen

Adsız dedi ki...

tahtabacak..
yeni bir adnan aybaba mı geliyor??? bir sayfa yazıda dişe dokunur tek analiz yok.. sadece kahve muhabbeti