Aragones gözlük takıyormuş yeni fark ettim.( E ne var bunda,adam 74 yaşında gözlük kullanması normal diyebilirsiniz.) Türkiye'ye geldiği günden beri başı önde dolaşıyor.Tamam takımın oynadığı futbol kafasını dik tutmasına engel oluyor olabilir ama sahadaki futbolcu maç içersinde saha kenarına bakınca hırslı ve güven duyacağı birini görmek ister bence.Dün maç yayınında bu görüntü 4-5 kez ekrana geldi.Maç için söyleyeceğim Alex'in olmadığı ve Uğur,Kazım'ın hücumda etkili olmadığı bir maçta gol atması ve kazanması çok zordu.Çok iyi mücadele etti,Volkan'da iyi maç çıkarınca maç başladığı gibi bitti.Volkan,Galatasaray'lı Sabri gibi ya süper oynuyor ya da berbat ortası yok.Arsenal her ne kadar sistem takımı da olsa 1989,1990 doğumlu oyuncular maçın skorunu değiştirme konusunda,Adebayor,Rosicky,Walcot kadar etkili olmadığından gol bulamadılar.
Türkiye 1-0 Romanya, Dünya Kupası'na 1 kala
-
Karşısında daha güçlü bir rakip varken, Lucescu'nun felsefesi değişmez.
Galatasaray günlerini hatırlayın, Şampiyonlar Ligi başarıları böyle geldi.
Rakip...
16 saat önce
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder