Hadi ben TNT den izledim,D-Smart üyesi olup para verenler ne diyecek bu rezalete...Ya da UEFA bu yayın şeklini görünce ne diyecek.Ayıptır,yuh diyorum size.Hem gazeteye Dijitürk filanca kanal diye ilan vereceksiniz hem de spikeriniz yayında bu maç yayın hakkı sadece D-Smart'ta diye açıklama yapacak.Kafa mı buluyorsunuz insanlarla?
Türkiye 1-0 Romanya, Dünya Kupası'na 1 kala
-
Karşısında daha güçlü bir rakip varken, Lucescu'nun felsefesi değişmez.
Galatasaray günlerini hatırlayın, Şampiyonlar Ligi başarıları böyle geldi.
Rakip...
22 saat önce
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder