Zico'yu hiç izlemedik,Maradona'yı 86 ve 90 Dünya kupalarında izlemişliğimiz var.Efsaneler ayakta ölür.
Türkiye 1-0 Romanya, Dünya Kupası'na 1 kala
-
Karşısında daha güçlü bir rakip varken, Lucescu'nun felsefesi değişmez.
Galatasaray günlerini hatırlayın, Şampiyonlar Ligi başarıları böyle geldi.
Rakip...
21 saat önce
1 yorum:
86'da Maradona'yı izleyip Zico'yu izlemediysen sanırım ya sadece Maradona'nın adını biliyordun yada geç başlayan maçları izlemene evdekiler izin vermiyordu. Zico'nun penaltı kaçırdığı anı canlı izleyememiştim çünkü gözlerimi kapatmıştım. Sen ne yapıyordun o sırada Adile teyzeyi izleyip uyumuş muydun?
Yorum Gönder