12 Mart 2008 Çarşamba

Abdullah Avcı


Bir dönem Galatasaray’ın altyapısında başarılı işler yapmış ,son yılların en dikkat çeken teknik adamı bence Abdullah Avcı…Futbolu çok iyi bildiğini,Terim kadar ego sahibi olmadığını düşünüyorum onun hakkında.Kalli ile başlayan takımı yenileme,gençlik projesinin sonrasında seneye takımın başında görmek istediğim kişilerden biri aslında.
17 yaş altı milli takımı ile çok iyi bir dönem geçirdi.Ligte takımına iyi futbol oynatıyor.Genç futbolculardaki potansiyeli çok iyi fark ediyor.
''Sezon başında Kalli'nin yardımcılığı için teklif aldım. Devre arasında da daha farklı görevler için teklif geldi. Ama ben bir yerde başlamışken, bir kulübü yarıda bırakıp gitmeyi etik açıdan doğru bulmuyorum. Ben, 6 ayda bir kulüp değiştiren antrenör modeli olmak istemiyorum'' demişliği var.
Bu yüzden süper ligimizde ki konsomatris teknik adamlar gibi 6 ayda bir başka kulübün bayrağını öpmüyor.

Hiç yorum yok: