"Bu ürünün karşılığı şu an bu rakamlar değil. Açıkçası eğer futbol kalitesi artmazsa, tribünlere gelen seyirci sayısının artması için yollar bulunmazsa, Türk futbolu bu sürecin sonunda çöker, bir daha da bu rakamların üzerine hiçbir şirket çıkmaz"
Digiturk Genel Müdürü Ertem Özertan
Ürünün kalitesinin artmasından öte ürünün pazarlama kalitesi artmalı bence...Maç öncesi ve maç sonu yayınlar,röportajlar,çekim kalitesi,kamera açıları vs...Elbette 10 sene öncesine göre gelişme var ancak hala ofsayt olup olmadığını Erman Toroğlu stüdyoda tuvalet kağıdı ile anlatıyor 2009 yılında!... Embesil futbolcular önümüzdeki maça bakacağız demekten öteye geçemiyorsa doğru dürüst konuşan kişileri bulup yayına çıkarmak gerekiyor.Ülke futbolunun gelişimi için Saraytaşfener girdabından çıkıp,diğer şehir takımlarının taraftarına da ulaşmayı düşünüyorlar mı acaba?Reyting elbette önemli ama futbolu daha geniş bir coğrafya da değerlendirmek lazım.TFF ve Türk futbolu ne batar ne de çöker...Her akan su yolunu bulur...Dijiturk batmak istemiyorsa şimdiki yayın politikasını geliştirmek zorunda.
Yapı dediğimiz hadisenin, Galatasaray'ın mevcut kalitesi olduğunu
söylemiştim
-
Galatasaray'ın yerel rekabette rakipleriyle arasındaki fark bu. Ligde bu 2
takımı yendik ayrı da, sürekli Avrupa'dan bahsediliyor ya, tablo bu. "Yapı"
d...
18 saat önce
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder